Thursday, December 15, 2011

कस्तो जाडो लागे'छ ....!


"ए बाबु कति सुतेको ?"

मेरी आमा कराउंदै मेरो कोठामा छिर्नु भयो । सिरक भित्रबाट आँखा चिम्सा पार्दै मुसोले दुलोबाट चियो गरेझैं गरि हेरेँ । आमाले पर्दा खोल्नु भयो । छ्याङै उज्यालो भएछ ।  आङ मर्काउदै सिरक खुट्टाले हुत्याउदै झ्यालबाट रानिबनतिर मुन्टो घुमाएर हेरेँ । त्यो हरित वनपनी सिरेटोको सप्को ओढेर बसेकी रहिछ । मेरो आङभरी कांढा उम्रेर आयो । फेरि सिरक तानेर खाटमा बस्दै भने," कस्तो जाडो लागे'छ "।

"धन्नको जाडो लाग्दो रै'छ "। आमा मेरो टेबलमा एक गिलास पानी राख्दै फत्फताउदै जानु भयो ।

 पसलमा दुध लिन जाँदा यकिन भो । जहिले ओठभरी लिपस्टिक लगाइ, स्टक्किङ या स्किर्ट लगाइ हिड्ने नक्कली मोरी त मुर्झाएको पालुवाजस्तो कपाल छाडेर, फुङ्ग उडेको अनुहार लिएर जिन्समा घरबाट निक्ली ! साँचै जाडो लाग्या हो अब त ।

 अफिस कामले भन्दा गफले तात्तिन थालेको छ । चिया, कफी सुरुप्प तानेको आवाज, त्यो मिठो सुरुप्प संगै पालै पालो सब्दपनी तुर्काउंछन् । कोहि आजकाल खुट्टानै तात्दैन भन्छन् ,कोही अफिसमा हिटर ताप्नै ब्यस्त हुन्छन् ।   जाडो काइता लागेछ ! यसै बहाना आफ्नो कामबाट फुर्सद नलिनेहरू पनि बेला बेलामा चियाको कप समात्दै मनका कुण्ठाहरू पोख्न आइपुग्छन । बेलुका जाडोकै कारण घर टोलमा यो सहरिया माहोलमा पनि छर-छिमेकी आगो ताप्दै एक अर्काको सूख-दुख ताप्छन । ज्यान त कति न्यानो होलानै तर मन पक्कै न्यानो हुदो हो !

 हिजो अबेरसम्म बाहिर बस्दा आज कसो कसो आँखा लागेको थियो । दुनियाँ जाडोबाट बच्न आगो ताप्दै गर्दा म आजकाल जाडो ताप्न थालेको छू ।   यो चिसोलाई जति जिउंछु, जति पिउंछु मन त्यति सितल हुन्छ । निसब्द जाडो,मनको शब्दहरू मलाई सिकाउने प्रयास गर्दै छ । निराकर रात-रजनीमा, म आफुभित्रको कोलाहललाई चिसोले साम्य गरेको पाउंछु । त्यसैले होला हर बिहानीमा नाकबाट सिगान झरिरहँदा म फुरुङ्ग परेर हिडीराखेको हुन्छु ।

 धेरै पछी हिजो एउटा बगानमा गएँ,करिब दुई बर्षपछी । बोट बिरुवा अली मूर्झाएका जस्ता थिए तर थुप्रै जोडीहरू एक अर्काको न्यानो अँगालोमा बाधिएका थिए । सोध्न त मन थियो तर आँट आएको थिएन । पिसाब गर्न जाँदा एउटा संगै छिरेको केटोलाई सोधें," यो जाडोमा गार्डन भन्दा घरमा छतको घाम न्यानो है?" "यो जाडोमा एक अर्काको सास पनि न्यानो"।  उसको जवाफले म हैरान भएँ । जाडोको मिजास पनि कस्तो !
                        
            

2 comments:

  1. ITS AN INTERESTING PIECE OF WRITING..N LOTS OF IMPROVEMENT IN GRAMMATICAL PART..KEEP UP UR CREATION..

    ReplyDelete
  2. Thank you Prajwola..Loved reading your comment.

    ReplyDelete