Thursday, December 15, 2011

कस्तो जाडो लागे'छ ....!


"ए बाबु कति सुतेको ?"

मेरी आमा कराउंदै मेरो कोठामा छिर्नु भयो । सिरक भित्रबाट आँखा चिम्सा पार्दै मुसोले दुलोबाट चियो गरेझैं गरि हेरेँ । आमाले पर्दा खोल्नु भयो । छ्याङै उज्यालो भएछ ।  आङ मर्काउदै सिरक खुट्टाले हुत्याउदै झ्यालबाट रानिबनतिर मुन्टो घुमाएर हेरेँ । त्यो हरित वनपनी सिरेटोको सप्को ओढेर बसेकी रहिछ । मेरो आङभरी कांढा उम्रेर आयो । फेरि सिरक तानेर खाटमा बस्दै भने," कस्तो जाडो लागे'छ "।

"धन्नको जाडो लाग्दो रै'छ "। आमा मेरो टेबलमा एक गिलास पानी राख्दै फत्फताउदै जानु भयो ।

 पसलमा दुध लिन जाँदा यकिन भो । जहिले ओठभरी लिपस्टिक लगाइ, स्टक्किङ या स्किर्ट लगाइ हिड्ने नक्कली मोरी त मुर्झाएको पालुवाजस्तो कपाल छाडेर, फुङ्ग उडेको अनुहार लिएर जिन्समा घरबाट निक्ली ! साँचै जाडो लाग्या हो अब त ।

 अफिस कामले भन्दा गफले तात्तिन थालेको छ । चिया, कफी सुरुप्प तानेको आवाज, त्यो मिठो सुरुप्प संगै पालै पालो सब्दपनी तुर्काउंछन् । कोहि आजकाल खुट्टानै तात्दैन भन्छन् ,कोही अफिसमा हिटर ताप्नै ब्यस्त हुन्छन् ।   जाडो काइता लागेछ ! यसै बहाना आफ्नो कामबाट फुर्सद नलिनेहरू पनि बेला बेलामा चियाको कप समात्दै मनका कुण्ठाहरू पोख्न आइपुग्छन । बेलुका जाडोकै कारण घर टोलमा यो सहरिया माहोलमा पनि छर-छिमेकी आगो ताप्दै एक अर्काको सूख-दुख ताप्छन । ज्यान त कति न्यानो होलानै तर मन पक्कै न्यानो हुदो हो !

 हिजो अबेरसम्म बाहिर बस्दा आज कसो कसो आँखा लागेको थियो । दुनियाँ जाडोबाट बच्न आगो ताप्दै गर्दा म आजकाल जाडो ताप्न थालेको छू ।   यो चिसोलाई जति जिउंछु, जति पिउंछु मन त्यति सितल हुन्छ । निसब्द जाडो,मनको शब्दहरू मलाई सिकाउने प्रयास गर्दै छ । निराकर रात-रजनीमा, म आफुभित्रको कोलाहललाई चिसोले साम्य गरेको पाउंछु । त्यसैले होला हर बिहानीमा नाकबाट सिगान झरिरहँदा म फुरुङ्ग परेर हिडीराखेको हुन्छु ।

 धेरै पछी हिजो एउटा बगानमा गएँ,करिब दुई बर्षपछी । बोट बिरुवा अली मूर्झाएका जस्ता थिए तर थुप्रै जोडीहरू एक अर्काको न्यानो अँगालोमा बाधिएका थिए । सोध्न त मन थियो तर आँट आएको थिएन । पिसाब गर्न जाँदा एउटा संगै छिरेको केटोलाई सोधें," यो जाडोमा गार्डन भन्दा घरमा छतको घाम न्यानो है?" "यो जाडोमा एक अर्काको सास पनि न्यानो"।  उसको जवाफले म हैरान भएँ । जाडोको मिजास पनि कस्तो !
                        
            

2 comments:

  1. ITS AN INTERESTING PIECE OF WRITING..N LOTS OF IMPROVEMENT IN GRAMMATICAL PART..KEEP UP UR CREATION..

    ReplyDelete
  2. Thank you Prajwola..Loved reading your comment.

    ReplyDelete

There was an error in this gadget